One day or another...

TJÄÄÄÄÄÄNA.
Om ni undrade vad jag gjorde igår så satt jag i skype i 10 timmar med ett par random killar som jag inte tidigare pratat med, jag antar att jag hade pratat med en eftersom jag hade han på skype.. Men har inget minne av honom! Det var roligt iallafall! 

Vaknade vid tio och började plugga direkt, är jag sjuk eller? 
Men det är skönt att det är gjort iallafall!
Senare idag ska jag gå på bio och se Röjar Ralf tillsammans med Viktoria och kanske Izak om vi har tur. 
Men nu ska jag till Bloms och kika lite tillsammans med mamma, har redan varit där en gång denna veckan så jag vet inte varför mamma vill åka dit igen men vi får väl se! 


Idag har vi swag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback