Snodd är syster.

  • Dagens humör: Degig och hängig.
  • Dagens mående: Huvudvärk.
  • Dagens borde: Träna och plugga.
  • Dagens frisyr: Uppsatt i en bulle.
  • Dagens smink: Har inget smink på mig.
  • Dagens klädsel: One direction tröja och grå mjukisbyxor från team sportia.
  • Dagens planer: Plugga och ta det lugnt, först hade jag tänkt att gymma eller någonting men mår inte bra så sparar det tills imorgon.
  • Dagens vill ha: Sommar!
  • Dagens fundering: Varför jag mår så dåligt, jag har sovit bra och har inte umgåtts med ''sjuka'' människor.
  • Dagens beroende:  Datorn.
  • Dagens tråkigaste: Plugg.
  • Dagens längtan: Vår!
  • Dagens super längtan: One Direction-konserten, vi har äntligen bokat hotell!
  • Dagens gjorde dig glad: Mary och Julia gjorde mig glad hela helgen, har haft en toppen helg! Och att Viktoria var så villig med att träna tillsammans med mig i veckan! Får hoppas på att det går också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback