Troublemaker

God eftermiddag! 
Slutade halv två idag så var hemma vid tre tiden! 

Nu väntar jag på att middagen ska bli färdig, idag är det pappa som står i köket..
Blir tydligen macaroner och falukorv, tack för upplysningen av att jag inte tycker om maten. 
Hade hoppats på någonting jättegott, men nejdå.. När jag är som hungrigast är det den äckligaste sorten av mat. 

Förövrigt har dagen varit rätt bra, varit trött dock. 
Funderar på att gå upp 6 istället för 5 för att ta tåget och komma 5 minuter sent, det känns nästan som det är värt det. Åker till och med tåg tillsammans med Izak, kan det bli mycket bättre? Eftersom nu har dom tog bort denna onsdagen för mig tillsammans med Izak? Ska diskutera med mamma och se vad hon tycker. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback