Första skoldagen, yeees.

God kväll allesammans! 
Har precis fått i mig lite middag - korv och mos. Pappas favorit, haha.

Första skoldagen idag alltså. 
Var trevligt att träffa alla igen!
Vi Directioners lyssnade på Kiss you och kollade på deras nya musikvideo som kom ut igår hela dagen, haha.
Världens goaste musikvideo, är helt förälskad! 

 
Är helt slut, trotts att det inte blev så ansträngande dag för mig. 
Kom en timma senare och behövde inte gå upp 5 på morgonen som vanliga tisdagar (var hos tandläkaren), vilket var hur skönt som helst! Och jag somanade halv elva igår, gissa om jag har sovit gott eller?! 

Dagens outfit var dom nya jeansen tillsammans med en skjorta och en stickad tröja, såg ut såhär:
 
Men nu har jag varken den stickade tröjan eller byxor utan nu ser jag ut såhär istället:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback