Happy birthday honey, I love you.

Först och främst vill jag säga grattis till min pojkvän som fyller 20 år idag! 
Grattis världens finaste Zayn Malik, jag älskar dig! Hoppas du får en toppendag! 



Idag blev jag väckt vid halv ett utav mamma, sedan sprang jag ner i duschen och duschade (vad gör man annars i en dusch?). Efter det var det bara att ta ner julen. Är ju tjugondag jul idag. Är nog första gången vi tar ner den på rätt dag känns det som haha. Nu har vi iallafall fått upp lite vårigare saker. Tulpan gardiner och dukar, färgglada sittdynor och rosa gardiner i TV-rummet. Superduper fint!

Käkade nyss  pizza, är så otroligt mätt. Åt nästan ingenting, man blir lika mätt ändå.. Jisses.
Vet inte vad som händer i kväll, blir väl skype, Degrassi, tumblr och chips och dipp som vanligt. 
Imorgon kommer nog videobloggen ut! Om jag orkar och om jag hinner, annars gör jag det så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback