Hurmörsvängningarnas dag?

God kväll, klockan närmar sig halv nio och det har precis blivit lugnt i familjen Brändström/Olssons lilla hus.
Jag kom hem klockan 12 idag vilket var jätteskönt, käkade omelett, kollade på TV, fikade med mamma och sen så började jag plugga inför NO provet. Gick riktigt bra idag, pappa förhörde mig och han sa att jag hade kläm på det.

Har även haft besök idag, Viktoria kom vid tre tiden och stannade till klockan fem.
Vi hann käka middag, följa med Emma till Lekia för att se om hon fick praoplats och köpa present till Viktor.
På vägen hem efter att vi hade varit ute en stund smockade vi i oss choklad, och gud va gott det var. Beachbody 2013, here I come!!! Eller? Sen drog hon, då fortsatte jag att plugga ytterligare lite mer.

Vid sju tiden kom Emma och Hannah hit efter ett gympass (skulle egentligen också varit med men hade ju prov som jag var tvungen att plugga inför så blir imorgon istället) . Vi kollade lite på youtube, pratade och bara mös.

Nu ska jag förmodligen kolla på Degrassi och sen sova, jag är helt slut.
Till morgonen kommer Viktoria hit och sedan tar vi bussen tillsammans! 
Får hoppas på att jag är på bättre humör imorgon, eftersom det är fredag!


FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM @SSARADUVET

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback