Ibland önskar jag att jag var lika känslokall som en sten.

God eftermiddag allesammans.
Här sitter jag ännu en gång och skriver onödiga inlägg om mitt liv, men vissa verkar tycka att det är roligt att läsa för jag har alltid följare på min blogg, konstigt nog. 

Vaknade av en exrem huvudvärk i morse (morse = 12:30)
Som om inte det var nog så var jag så tät att jag inte kunde andas och min hals ville ta livet av mig. 
Vilket underbart uppvaknande. Det resulterade iallafall att jag sprang ner i källaren för att ta mig en dusch. 
En låååååååång varm, uppvaknande dusch. 

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att starta någon frågestund eller någonting, om någon nu skulle vilja veta någonting om mig eller så. Så gör jag ett videoinlägg som jag lägger ut. Men vi får se om någon är pigg på det eller inte. 

Nu funderar jag på att kolla på Degrassi och ta någonting att äta. Är hur hungrig som helst, stackars mig.
Jag är bra på att klaga när jag är trött, för det är så synd om mig då. Mer synd om min än dom stackars barnen som svälter i hjäl. Jaja, ibland får man väl tycka synd om sig själv - ellerhur?

En bild vi tog igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback