Nyvaken i ett kallt rum tillsammans med Viktoria.

God morgon kära läsare, antar att ni har fått längre sömn än vad jag har.
Sovit två timmar, livet♥. Jaja, det var självförvållat och värt de! 

Jag hade som sagt ingen tid att blogga igår, vi hade allt för mycket saker att göra.
Vi kollade på två filmer. En som heter Orpha (?) och var rätt bra och en som hade några lamm i namnet.. Skit dålig.
Annars gjorde vi inte så mycket mer pratade en massor mellan himmel och jord och plötsligt blev klockan 8. Wops.
Vi gick och la oss någonstans där halv 9 - 9 och jag och Viktoria gick upp klockan 11. Izak ligger fortfarande och sover, haha.

Sov i en soffa och Viktoria i en fotölj, yes skönt.. Men kallt. Dom har de kallt i huset :( 
Jaja, finns inte så mycket mer att säga ska ta på mig kläder nu och borsta tänderna hade jag tänkt.
Om jag orkar resa mig upp ur soffan, vilket jag tvivlar på..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback