Seg måndag, slutar snart, gymma sen.

Fin rubrik eller hur?
Iallafall, hej på er allesammans. Måndag, vad tycker vi om det? 
Ja vad brukar man tycka om måndagar? Pain in the ass? 

Har inte haft någon koncentrationsförmåga alls för er som ville veta det. 
Men nu sitter jag ialalfall här, har en timma kvar utav skolan och ska försöka plugga lite iallafall.
Efter att jag har bloggat klart.. Detta kan nog ha varit den jobbigaste uppgiften vi har fått hitills. 

Så nu sitter jag, Lisa och Linnéa här utan att göra någonting alls. 
Vi försöker plugga men går inte jättebra, dock har de kommit längre än vad jag har och det är självförvållat. 
Jag ska aldrig mer välja svåra saker, fml.

Sen ska jag gymma, komma på andra tankar och bli glad igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback