Simmat.

God kväll och förlåt för att jag inte har bloggat på hela dagen.
Har helt enkelt inte haft tid, lust och någonting att skriva. 
Men det är bara att ta sig i kragen och skriva ett par meningar och göra mina läsare glada.

Idag började vi sent, vilket betydde sovmorgon för mig.
Jag åkte tåg tillsammans med Izak vilket var mycket trevligt.
Och hem åkte jag tillsammans med Viktoria, trevligt det med.

När vi kom hem så käkade jag och Viktoria mat.
Jag käkade plättar och hon käkade korv och spaghetti, haha.
Sen drog vi ner för att simma. Dock var det inte så lätt eftersom det var familjebad och simskolan hade sina lektioner. Osis. Får se om min syster kanske vill simma med mig i morgon eller om vi ska gymma.

Håller på att planera helgen, vet inte riktigt hur det kommer bli i nu läget.
Slutar säkert med att jag sitter hemma, är deprimerad och är inne på tumblr.
Borde få mitt rum städat.. Man kommer bokstavligt talat inte in längre. Jaja, det tar jag så fort jag orkar. 
Har ingen ork nu iallafall, kanske imorgon.. Kanske om 40 år.. Man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: Emma

VILL? KLART SOM FAN, DU SOM INTE VILLE JU

Svar: Haha, men förlåt mig för jag hade andra saker att göra.
Sara Brändström

2013-01-24 @ 19:59:27
URL: http://wakemeupff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback