Skridskoåkning, starkskolmat och en slutkörd tjej.

God kväll allesammans! 
Jag vet att ni väntar på ett videoinlägg och jag är hemskt ledsen att de inte har kommit upp ännu, men har inte hunnit. Får se om jag hinner imorgon, för har NO prov på fredag som jag måste plugga inför, men ska försöka göra de innan veckan är slut. Jag lovar. 

Idag hade vi alltså skridskor i skolan, gör alltid lika ont i fötterna men efteråt är det som att gå på moln. 
Jag älskar att ta av mig skridskorna finns nog ingenting bättre helt ärligt. 

Var även väldigt stark mat i skolan idag, vet inte riktigt vad det var.. Men gott var det iallafall. 
Kanske lite för starkt men, men. 

Bild från skridskoåkningen idag, dålig kvalité men vad gör de om 100 år?
Emma, Gry, Lovisa, jag, Lisa och Linnéa i bakrunden med gul hjälm. Goaste vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback