Tidsfördriv, finns inte så mycket att göra när klockan är vad den är.

God morgon allesammans. 
Klockan närmar sig sakta men säkert 6. 
Känner som vanligt synd om mig själv som är vaken vid denna tiden. 
Dock så har jag sovit väldigt gott i natt, och det var synd att behöva gå upp. 
Längtar redan till helg, tonåringar alltså.. Nej inte helg, men att få sova.. Sovmorgon hade varit gott. 

Finns inte så mycket mer att säga, jag sitter bara här och dödar tid kan man säga.
Nu ska jag packa ner mina saker och sedan gå till bussen som ska gå 6:10. Tur att någon har uppfunnit musik.
Och One Direction, dom räddar mig varje tisdag och torsdag morgon, dom måste älska mig. 

Fick låna mammas tröja idag, riktigt gosig så detta är min outfit idag: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback