Tidsfördriv och utfyllnad.

Visste ni...
Att jag vill ha - Ett objektiv.
Att min senaste kyss - Var med mitt ex.
Att jag lyssnar mest på - One Direction och Ed Sheeran
Att jag pratar - En massor om man känner mig
Att jag inte gillar - Folkmassor.
Att jag avskyr när folk pratar - Skit.
Att kärlek - Är komplicerat.
Att jag gillar att - Sitta framför tumblr.
Att jag alltid kommer att - Älska min familj.
Att sist jag grät var - För jag fick något i ögat.
Att min mobiltelefon är - Mitt allt.
Att när jag vaknar på morgonen - Kollar jag alltid mobilen först.
Att idag har jag - Sovit väldigt lite.
Att jag just nu tänker på - Om jag ska baka eller inte.
Att i kväll ska jag - Förmodligen sitta framför skyoe eller sova.
Att i morgon kommer jag - Vara sjuk.
Att jag hoppas - Att allt ordnar sig.

Har du...

Någon som förstår dig? Typ, lite iallafall.
Någon som du saknar? Ja.
Någon som du hatar? Hatar är ett starkt ord, men snäppet intill.
Någon hemlig kärlek? Maybe.
Vem kramade dig senast? Lena.
Vem pussade dig senast? Mitt ex.
Vem ringde dig senast? Mamma.
Vem ringde du senast? Det vet jag inte.
Vem var hemma hos dig senast? Viktoria.
Har du pratat med någon idag? Min familj, Lena och Jenny.
Har du gråtit idag? Nej.
Har du skrattat idag? - Lite grann.

Vad?
Längtar du till mest just nu? One direction konserten,
Har du för kläder på dig? T-shirt och trosor.
Gjorde du igår? Försökte bli frisk och var på bloms.
Ska du göra på nyår? Haha, januari har precis börjat.
Åt du senast? Ägg.
Har du för mobil? Samsung galaxy gio.
Vad köpte du senast? En tröja och annat krams jag inte kommer ihåg.

Random frågor
1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 -vad står det där? - Tog en tidning, haha. ''Mångåriga Palmeåklagaren Solveig Riberdahl tror att mann så småningom kommer att få en lösning på mordet''
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid? - Soffkanten.
3. Vad var det senaste du såg på tv? Kollar på skidor nu.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är: Halv två skulle jag gissa på! (klockan var 13:27 king!)
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu? TV:n och pappa.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då? Gick från bilen, hahaha.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen? TV.
8. Vad har du på dig? T-shirt och trosor.
9. Drömde du något inatt? I så fall -vad? Inte vad jag kommer ihåg.
10. När skrattade du senast? Förut.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu? Tapeter, tavlor och en klocka.
12. Har du sett något konstigt på sistone? Skulle jag väl inte påstå
13. Vad tycker du om den här utmaningen? Tråkig.
14. Vilken var den senaste film du såg? I want candy.
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa? Ny mobil, objektiv och semesterresa.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till. - Jag döljer mina känslor och går hos en kurator.
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara? - Fred på jorden?
18. Tycker du om att dansa? Nej.
19. George Bush? Ey fuck him.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka? Jag vet inte riktigt..
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands? Ja.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten? TJÄNA!
24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna? (OMG MIN SYSTER SKREV MIG HIHIHI) Alla som vill hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback