Torsdag, snart helg så underbart!

God morgon alla bloggläsare!  förövrigt är det en standard hälsning, väldigt tråkig hälsning, yes 
Här sitter jag, framför TV:n och kollar på när Justin Bieber var med i Ellen Degeeneres show.
De var i julas skulle jag gissa på, just nu pratar han om sitt akustiska album, jag har inte lyssnat på hela det albumet men jag får väl göra det någon dag! 

Nu ska jag.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Får vök fördriva tiden med att kolla runt här I guess.
Dock har jag reblogat för mycket så kan inte rebloga på tumblr, vilket är jättetråkigt.. :( 
Jag hade 462 followers i förrgår.. Nu har jag 457 :( Blöööö.

NU ÄR DET NÅGONTING ANNAT PÅ TV, NÅGOT SOM JAG INTE SETT INNAN! 
VERKAR VARA ROLIGT SÅ HEJ DÅ, SKRIVER OM MITT TRÅKIGA LIV SENARE! 

Detta är min outfit idag, yes rutor överallt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback