Yeah, yeah, yeah.. Yeah,yeah,yeah..Yeah,yeah,yeah..Yeah,yeah,yeah.

I LOVE YOU, BUT I GOTTA STAY TRUE! Bla bla bla bla..
Yes, sjunger såhär på morgon kvisten, i mitt huvud så jag inte väcker någon, får säga att de låter väldigt fint! 

Tisdag, en dag närmare helg alltså! 
Lektionerna är toppen, media - gympa - media. Kan man önska sig någonting bättre?
Låter som jag älskar gympa, men det gör jag inte.. Men det är okej, yes u get it? Yes.

Fick panik när jag vaknade idag, flög upp.. Mitt alarm ringde men jag trodde det bara var ett alarm men min säng vibrerade som bara den.. Så kom jag på att de var nu.. Yes, paniken var hemsk. Sen somnade jag om, haha.
Mamma väckte mig 20 min senare, tur jag har henne.. 

Finns inte så mycket mer att säga, jag ska packa ner min dator nu, ta på mig ytterkläderna och dra mig mot bussen, det låter väl bra eller? Sen i eftermiddag kanske jag och Viktoria ska simma, beror på när de stänger badet..

Ha en fortsatt bra tisdag, inte för jag tror att n¨gon läser min blogg 6 på morgonen eller är vaken nu.. Men ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback