Hejsan svejsan i lingonskogen

Har precis ätit middag som jag själv lagat. Kycklinggryta. Rätt god faktiskt.
Har även städat hela dagen och hunnit duscha. Och skrattat till roliga insändare i FRIDA-tidningen.

'' Jag har en storasyster som är rätt cool och hon har en pojkvän som är jättesöt. Första gången hon tog hem honom så blev jag så chockad när jag såg hur snygg han är att jag råkade FISA!!! Hon blev jättearg på mig och skickade i väg mig, men killen skrattade. Nu vågar jag dock aldrig vara i närheten av honom. / Sara''
 

Snart kommer även sälarna hit (insiderskämt) Lena och Jenny + Jennys pojkvän trevligt trevligt.
Men inte bryr väl jag mig hur jag ser ut för det, har iallafall ett rent hus YOLO om jag ser ut som skit liksom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback