Ingen vlogg idag, sorry

Hej på er, här sitter jag i en dubelsäng medans jag diskuterar ma och klädsel med Linnéa.
Vid åtta ska vi dra ut igen och möta Lisa x2 (Alltså två olika Lis:or). 

Sista kvällen innan jag åker hem och alltså sista dagen på Fallens också. 
Har haft det jättebra, minisemester var riktigt skönt faktiskt! Umgåtts med massvis av kompisar, träffat nya och gamla bekanta och så vidare. Jättehärligt.

Men som ni förstår så har jag alltså inte tid att vlogga idag eftersom jag inte är hemma.
+ Vi har solat hela dagen, käkat godaste frullen någonsin och suttit framför datorn ett ex antal timmar.
Dagen (och helgen för den delen) har bara flugit förbi, jättesnabbt har det gått. Shit.

Men nu ska vi se om det finns någonting ätbart (bör det göra eftersom vi handlade i morse) 
Så tjing tjong, slänger upp en bild från imorse och i går kväll som jag har lagt ut på instagram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback