Lista - snodd från Lovisa fisa!

Första bil: Äger ingen bil och det har jag aldrig gjort heller. 
Första kärlek: Han hette August, men han gillade aldrig mig hahaha..
Första husdjur: Världens finaste Collie som hette Pepsie!
Första semester: Oj det måste ha varit båtresor!
Första jobb: Jag praoade på dagis en vecka i 6:an, riktigt jobb var när jag delade ut post i 7:an tror jag! Första köpta skiva: Alltså känner att mitt minne sviker mig rejält. Men någon absolute kids kanske. 
Första piercing: Öronen.
Första konsert: One Direction i maj!




Nio senaste
Senaste bilfärden: När jag skulle till Överby med mamma i måndags!
Senaste filmen du såg: Trust.
Senaste ringda telefonsamtal: Det var till morfar igår!
Senaste bubbelbadet: I mars kanske..
Senaste spelade cdn: One Direction i bilen till Strömstad!
Senaste måltiden: Korv med bröd!


Sju saker jag har på mig
Ett par cykelbyxor
En tshirt
BH
Trosor
Strumpor
Lisebergsband
Toffs


Sex saker du gjort idag
Städat
Rensat bland kläderna.
Läst FRIDA-tidningen
Kollat på tv
Skypat med Julia
Kollat bloggar



Fem favoritsysselsättningar utan rangordning
Sitta framför tumblr hela dagen
Umgås med vänner
Bara njuta av sommaren
Åka båt.
Fotografera


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback