Sara - dagen

Hej på er i värmen! OCH GRATTIS TILL ALLA SOM HETER SARA PRECIS SOM JAG!
Jag har precis ätit middag, hamburgare med bröd.
Eftersom det är min namnsdag fick jag bestämma mat (tradition).

Om ungefär en halvtimma tar jag tåget ner till Trollhättan för att gå på Fallens tillsammans med Lisa och Linnéa, ska bli jättekul faktiskt! Sätt fram emot denna helgen hela veckan, i kväll kollar vi på Eric Saade  och Robin Stjernberg, wopwop. 

Aldrig varit på Fallens dagar innan så vet inte riktigt hur det är men det ordnar sig väl, får se vad som händer.
Sover formodligen hos Linnéa hela helgen så har packat så att jag klarar mig! 

Tar även med mig min kamera (dock inte när vi är på Fallens, men hemma hos Emma på lördag) och min dator så ni får lite uppdateringar under helgen så fort jag hinner!

Nej nu får jag sluta blogga, messa Lisa som ska möta mig hemma hos Linnéa och gå på toa innan tågåkandet! 
Ops fick ett sugrör i munnen och en tennisboll i ögat precis när jag skulle ta kort..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback