Back in the days

Ni har väl inte glömt bort den gamla godingen 1990 nånting med Afasi & Filthy + Snook?
Det har inte jag iallafall, utan ibland har den satts på och man ler lika mycket varje gång! 

Jag kom hem vid halv två idag efter att ha sovit hos Izak i natt tillsammans med Viktoria.
Det hände inte jättemycket, så ingenting intressant att prata om.. Men vi kollade iallafall på Mama, dålig film haha.
Dock första gången jag kunde hålla mig någorlunda vaken hemma hos Izak medans vi kollade på film, stackarn! 

Blev väckt vid tio av Viktoria, och vi var väldigt morgontrötta.. Och vi skulle egentligen hjälpa Izak att städa, hehe blev inte så mycket med det.. Men nu har ialalfall han någonting att göra! + jag ska laga mat till min familj alldeles strax! 

Här har ni den gamla godingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback