''Does thinking about how much better my life would be if I exercised and crying for 3 hours count as exercise?''

Hej på er kära! 
Idag blev jag väckt runt ett tiden av en rätt arg moder, haha.
Kanske inte ska vara uppe till 6 morgonen och aldrig gå upp..

Iallafall, Hannah kom hit vid två tiden och drog vid sju igen.
Vi hann laga mat, kolla på Ernst på TV, gå ut i spöregn för att köpa Ben & Jerry's i shorts och busringa.
Ja, roligt hade vi det iallafall och det kommer bli tomt på gatorna utan än stolpe som går fram och tillbaka utanför mitt hus.. Ugh.
Två år gammal bild
 

Har precis hängt tvätt och duschat, får även se till att lägga mig lite bättre i natt.
För imorgon drar jag till Strömstad med familjen och vi ska åka vid ett tiden.. Ugh.

Ha en fortsatt bra kväll! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback