Lisebergs coolaste crew

Hej på er! Klockan närmar sig klockan åtta och jag har precis landat hemma i trygga Mellerud igen! 
Som ni ser i rubriken så var jag på liseberg idag, var smockat av snygga killar, what? 
Nej men var rätt mycket folk, men det gick bra! Fick åka de saker jag ville åka iallafall! 

Jag åkte dit tillsammans med Viktoria och hennes familj och det var trevligt! 
Åt god mat, biffstek med hackelbackspotatis och pepparsås + ruccolasallad <---- perfekt! 
Dock var köttet lite segt men det fick bra.

Vad man bör åka när man är på Liseberg och vad jag har åkt idag!
Atmosfear [x]
Balder [x]
Colorado [x]
Flumeride [x]
Hanghai[x]
Höjdskräcken [  ]
Jukebox [x]
Kanonen [  ]
Slänggungorna [x]
Spinrock [x]
Uppskjutet [x]
Uppswinget [x]

Som ni ser är det bara kanonen och höjdskräcken jag hoppade över idag, pågrund av tidsbrist! 

Slänger upp två instagrambilder! (@ssaraduvet)
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback