Sommarlovet börjar om några timmar!

God morgon Sverige, Norge, Danmark, Finland eller vart ni nu befinner er någonstans! 
Jag vaknade klockan sex utav min hemska väckarklocka, men det var alltså dags att gå upp.

Som rubriken lyder får jag snart sommarlov och har d därför gått upp lite tidigare för att göra mig i ordning. 
Och läste ni min blogg igår kväll vet ni att Emma lockade mitt hår, det höll sig rätt bra, jag fick bara göra några slingor på överhåret! Fantastiskt! 

Så nu ska jag snart bege mig till busshållplatsen och vänta in 710 som ska ta mig en bit på vägen till Trollhättan.
Men innan det ska jag väcka skitungarna i rummet brevid som har bett mig väcka dem innan jag går!

En snabb bild på hur jag ser ut idag, har ni tur får ni fler bilder, har iallafall med mig min kamera! 


Vad har hänt med mitt ansikte egentligen? Det ser bitchigt ut vad jag än gör..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback