The sadness will last forever

Hej på er! 
Idag hade jag sovmorgon och det var väl tur det eftersom jag låg vaken hela natten. 
Jag behövde inte gå upp förän vid åtta tiden eftersom min lektion började 11:05 och min buss gick 09:25! 

Hade NO-prov det första, och det gick sådär eftersom inte berättade alla sidor som jag skulle ha läst på, men jag fick iallafall godkänt och det är väl rätt okej för någonting man pluggat på i två dagar och helt glömt bort eller? 
Hade visserligen chansen att fuska, men till vilken nytta? 

Förutom NO:n hade jag historia, vi kollade på en film som ingen verkade bry sig om (utom ett få tal, kanske en person + min lärare). 

Dagens outfit, I look like a little child today, umh.. Okay.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback