Dag trettio - Framtidsplaner

Oj detta var en svår fråga..
Jag ska gå klart mina tre år på gymnasiet, börja högskola (om jag inte tar ett sabbatsår, men det tror jag inte) 
Sen när jag har levt klart den trevliga ungdomen och är redo för att bilda familj och hittar rätt kille ska jag göra det med. Förhoppningsvis har jag ett jobb redan då, men man vet aldrig i dagens samhälle. Jag vill även ha två barn, gärna tvillingar. Eller så ska de vara lika så jag kan klä de lika, haha är så gulligt! 

Jag och Emma kläddes lika vid vissa tillfällen.

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAAHAHA FYFAN VA FUL JAG ÄR HAHAH GROTESK

Svar: Hahah har du alltid varit
Sara Brändström

2013-03-08 @ 08:07:53
URL: http://snigelbajs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback