De kommer aldrig vara över för mig

Tjolahopp! 
Denna dagen blev inte riktigt som planerat! 

1:a händelsen: Glömde mitt busskort hemma så fick springa hem och mamma fick köra mig till tåget.
2:a händelsen: Tåget var 40 minuter sent, så jag fick ta bussen.
3:e händelsen: Pågrund av förseningen kom jag 45 minuter sent till skolan.
4:e händelsen: Bussen hem var försenad.

Ja ni ser ju, denna dagen var ju inte så lyckad. 
Men jag har ett léende på läpparna ändå! Jag har ju ÄNTLIGEN fått PÅSKLOV! 
Och imorgon åker jag på hockey! Och min favoritstad Karlstad! 

Jag är dock jättetrött redan nu och funderar på om jag ska slänga mig i badet och kolla på degrassi! 
Men först måste jag ladda upp min dator så det blir senare isådanafall! 

Dagens outfit #yoloswag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback