Muffinsbak, en timmas gång och Håkan Hellström

God kväll! 
Idag har jag och mamma varit ute och gått. 
Vi hoppade även in på Ute & Inne, ICA och Konsum. 
Tillsist hoppade vi in på NK också, jag åt gulashsoppa och mamma en grekiskpaj. Lunch. 

Har precis bakat 40 muffins som jag ska ha med mig till skolan imorgon, var min tur att baka. 
Dem blev jättegoda, som vanligt! Älskar vårat recept, finns inga godare muffins, och jag ljuger inte ens.
Inte ens lite. Inte ens skryt. INGENTING.

Just nu sitter jag i skype och lyssnar på Håkan Hellströms nya låt - Det kommer aldrig va över för mig. 
Min nya favoritlåt, jag hoppas att ni inte har missat den! Men ifall, så länkar jag den här nere. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback