Vår känslorna kikar fram

God eftermiddag på er! 
Idag slutade jag 11:20 efter att ha haft Nationella - Svenska tal sen 09:50. 
Det gick förvånansvärt bra, men man bör inte dra förhastade slutsatser innan provet kommer tillbaka! 

Var hemma 12:30 och gick upp till morfar för att hjälpa honom. 
Handlade,strök och satte upp gardiner! 

Nu har jag kommit hem och sitter framför köksbordet, mamma ska göra gulaschsoppa och den ska jag njuta av. 
Funderar på om jag ska gå ut och sätta mig i vårsolen och läsa lite i min (egentligen Viktorias) bok (the perks of being a wallflower) . 

Tänkte bara dela med mig av för exakt ett år sen denna dagen var jag sjuk och såg ut såhär.
mk0ZhA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback