And let me kiss you

Baby I'll take you there ;) ;) ;) ;) ;) ouh nasty.. 

Nej men god kväll på er! 
Jag kom hem för ungefär en timma sedan efter att ha varit på Överby med Julia och Carl (och så träffade jag andra mellerudare också) Jag köpte ingenting till mig själv utan åkte dit för Julias skull! Hon köpte sig kläder inför imorgon.

Jag har redan bestämt mig för vad jag ska ha på mig, jag ska ha en blommig klänning som jag köpte 2011 till Valborg. Dock vet jag inte hur jag ska göra med morgondagen, skjuts och sånt är klart hem, mamma slutar klockan fyra och jag slutar elva och detta börjar 17:30. Men jag vill inte åka i klänning till Trollhättan från Mellerud.. Hehe, det skulle inte jag känna mig bekväm i.. Nope.. No.. Never. Får väl höra med mina vänner om jag skulle kunna få göra mig i ordning hos någon utav dem! Hade varit snällt! 

Vill ni ha en sneakpeak på vad jag ska ha på mig imorgon eller? 
Är oerhört glad på denna bilden eftersom jag älskar att ha på mig klänning och klackskor! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback