Back to reality

Tjäääna - tjäääna! 
Här sitter jag i vårat stilrena kök och har nyss druckit upp min kopp kaffe! (Det behövde jag) 
Har även hunnit äta köttfärsås och spaghetti! I vanliga fall hade inte jag ens varit hemma än.. WOHO.

Slutade lite (1½h) tidigare idag, eftersom jag inte hade någon svenska. Vilket var skönt! 
Idag hade vi matte (fangirling), NO (prov som gick åt skogen) och historia (där vi inte gjorde något) . 
Dagen har gått relativt fort och har varit relativt bra för att vara en måndag! 

Dagen började med att jag träffade Wendela på busshållplatsen och vi pratade som vi alltid har gjort! 
- Är inte det konstigt? När man träffar någon som man inte träffat på länge att man kan prata som om man aldrig har lämnat varandra? 
Det var trevligt iallafall! När vi slutade följde Carl och Julia med mig till Vänersborg och väl i Vänersborg träffade jag Erika!  Många möten idag! 

DETTA VAR VÄRLDENS OINTRESSANTASTE INLÄGG OM MITT TRÅKIGA 17 ÅRIGA LIV, MEN VAD SKA MAN GÖRA FÖR ATT SLIPPA SKRIVA UPPSATS?!?!?!? 

Fuck the world.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback