Konfirmation för Meli!

God förmiddag på er kära läsare! 
Här sitter jag i vårat fin rum och gör det inte så fint längre av min närhet! :) 

Igår var vi bjudna på konfirmation för Emilia, min syssling. 
Det var trevligt och träffade en heldel släkt på pappas sida, vilket alltid är trevligt! 

Fick inte så många bra bilder eftersom vi satt längst bak, men några är väl okej iallafall! 


När jag kom hem vid halv tio på kvällen var redan Viktoria och Izak här, Viktoria är nog VÄRLDENS BÄSTAVÄN!!!!!! för hon hade städat mitt rum, så jag slapp det idag, omg du är underbar! 

Efter att Izak fick i sig lite hemmagjord köttfärspaj så drog jag, Emma, Viktoria och Izak upp på köpingen för att kolla på crushingen, vi träffade många ''nyktra'' människor och vi kände oss lite outsiders så vi gick hem efter typ en timma kanske.. hehe..

Fick även sådana där söta små bakelser, nu har jag smakat på dom också.. De var ingenting speciellt.. Men ja..
JAG FICK DEN ROSA, HIHIHIHIHIH!


Nu ska vi har släkt kalas för mamma, pappa och Emma, yupyup.
Jag är för mainstream för att ha kalas tillsammans med dem så jag har ett eget, HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback