Nött så trött

God kväll på er! Klockan närmar sig sakta men säkert åtta tiden på kvällen, och jag känner redan nu att jag inte kommer ha några problem alls att somna ikväll! Får dock vänta tills allt folk har åkt hem kanske, hehe.. 

Men här ligger jag nu, i min orangea t-shirt och filosoferar! Okej jag filosoferar egentligen jag lyssnar på One Direction, Ed Sheeran, Olly Murs och Austin Mahone medans jag spelar candy crush och frizzle frax 3.. Close enough. 

Har haft nationella idag, i engelska, uppsats. Jag skrev om One Direction och hur musik påverkar mig och andra.
Lär ju få ett E iallafall, kanske ett C om jag uppskattar det rätt. Vi får väl se. Fick iallafall ihop 333 ord, vilket jag tyckte var lite coolt så det har jag skrytit med idag.

Efter nationella gick jag, Lisa och Linnéa in till stan för att käka lunch (klockan var då 10) , det var inga goda matställen som var öppna ännu så vi kollade lite på Gina Tricot och Åhléns. När klockan slog 11 gick vi till Thaising bar (?) och käkade thaimat, inte världens godaste, men helt okej. Mellerud har dock godare! 

Sen var det dags för utmaningen, tror inte jag har skrikit så mycket och varit så förtvivlad på länge! 
Usch, trodde min röst skulle försvinna.. Hehe.. Men var faktiskt kul! Och träffade Carl också, trevligt! 

Alla som deltog i tågningen ner till Älvhögsborg var tvungna att bära orange så ja, det gjorde jag idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback