Roadtrip to Stockholm - Last day - Day three

Sista dagen så shoppade vi lite och firade mammas födelsedag! 
Ja min älskade mamma fyllde ju 45 år igår och imorgon fyller pappsen 51! Täta födelsedagar nu! 
Vi åkte även ut till Djurgården för att äta för att sedan åka hem! 

Jag var så otroligt kissenödig på båten så jag klarade inte av att fota någonting under båtresan, haha! 
Men jag fotade iallafall påvägen till båten, och det är iallafall någonting! 


Vi satte oss på ett mysigt grönt café/restaurang! Jättegod mat hade de också! 
Jag tog en grekisksallad och en mineralvatten (såklart) !


Sedan hoppade vi in på Waynes Coffe för att köpa varsin kaffe (is te och cola uppstod också) 
Så nu har jag druckit is latte på Waynes Coffe ocskå! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback