Roadtrip to Stockholm - One Direction - Day one

Hej på er! 
Som ni kanske har förstått om ni läser min systers blogg, känner mig eller följer mig på instagram så var jag i Stockholm under Krisihimmelfärd framför allt för att se mitt favoritband One Direction! Det var underbart! 

Fin inledning va? ^
Iallafall, vi åkte hem ifrån runt halv åtta i onsdags för att komma till Stockholm i någorlunda god tid! 

Vi var framme runt tolv skulle jag kunna tänka mig!
Vilket var lagom, vi mötte upp Lena och Jenny och packade in våra saker på hotellet Kungens Kurva! 
Sedan gick vi till IKEA för att äta (det var närmast det var antingen de eller 1088947492 år lång kö till Donken) .
När vi ''ungdomar'' var klara sprang vi och köpte hårspray sedan tillbaka till hotellet för att göra oss i ordning inför kvällen! 

Kvällen var helt underbar och jag har nog inte fattat ännu att jag faktiskt har sett One Direction och att de faktiskt är riktiga människor! Det är svårt att fatta och det kommer nog ta ett bra tag innan jag kommer att fatta det också! Men jag tror aldrig jag har skrikit, gråtit eller varit så lycklig på samma gång, någonsin innan! Det var fantastiskt! 

Dock hade jag inget minneskort till min kamera och de andra tjejerna göll på att filma och fota hej vilt så jag var tvungen att spara på batteri så vi skulle kunna nå våra föräldrar när konserten var slut, så jag har inte så många bilder! Men jag har plockat ut några från google och de två översta tog jag med min mobilkamera! 

Innan konserten, party pinglor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback