School sucks

Hej på er! 
Idag är jag seg ska ni veta!
Delade en liten säng tillsammans med Izak och Viktoria i natt (6-7 på morgonen) och det var trångt!

Som ni kanske förstår om ni inte tror att jag kan trolla är att jag åkte hem till Izak igår tillsammans med Viktoria.
Vi grillade korv, som var rå i mitten (Izak suger), satt ute på verandan medans de ösregnade och kollade på dåliga filmer, som jag sov mig igenom! Men trevligt det hade vi iallafall! 

Kom hem vid halv elva tiden kanske, pappa fyller ju år idag så beslöt mig att komma hem tidigt! 
Sen har jag pluggat hela dagen, jävla NO-prov! Dock kan jag inte annat än att älska min klasskamrater ibland! 
Glömde min NO-bok hemma så de har fotat sidor och hjälpt mig så att jag har kunnat plugga! Jättesnällt! 

Kolla mitt packade schema! Skriver ordagrant vad det står för det är charmigt! 

Måndag - NOprov - Världens bästa Linnéa har NAMNSDAG! - Ingen svenska.
Tisdag - 
Onsdag - Nationella engelska läs+hör 8:30 - 10, 10:15- 11:00 - språksociologi klar.
Torsdag - INGEN ENGELSKA!!!
Fredag - Lisa och Linneá åker till Malmö och lämnar Sara ensam - Nationella 11:05 - 11:25
Lördag - ESC! Robin Stjernberg ♥
Söndag - Konfirmation Emma 10:00 

Upptagen tjej ^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback