Trolly awards 2013

Hej på er! 
Jag vaknade för en dryg timma sedan vid tio tiden och hade då sovit i elva timmar. 

Kom hem sent igår efter Trolly awards, jag och mamma åt på Donken också innan vi kom hem.
Kvällen och dagen var jättebra! 

Efter skolan hjälpte jag och Lovisa till med det stora trollet som bildeleverna hade pysslat med i en dryg månad.
Efter det tog vi bussen till Willys och mötte upp Emma för att köpa lite att äta, alla tre tog sallad. Och jag tappade två dressingar, vilket var väldigt pinsamt, och ska jag vara ärlig var inte dressingen särskilt god heller.. Haha.

Efter att ha ätit sallad utomhus så började vi göra oss i ordning och vi blev klara vid fyra tiden. 
Och vi skulle samlas utanför Hebyteatern vid halv sex så vi var klara i god tid och vi kunde finslipa utseendet så vi såg helt perfekta ut! Strax innan vi skulle åka kom Gry också!

Kvällen kom och hela gruppen var samlad, alla var finklädda och det var jättetrevligt! Gry vann ett pris för hennes fina porträtt! 

Tre mobilbilder i spegeln med mina fina vänner! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback