Trött, lördag och Göteborg

Jag tycker om mina rubriker ibland, sammanfattar allting i tre ord.
Då behöver ju inte folk läsa mitt inlägg om de inte tycker att min rubrik låter roligt! Smart va? 
Kanske skulle jag skriva någonting spektakulert så folk verkligen skulle vilja läsa mitt inlägg typ som
''JAG BLEV SKJUTEN PÅ GÖTEBORGS GATOR LÖRDAG 25/5 SÅ NU ÄR JAG PÅ SJUKHUSET OCH ÄR TRÖTT'' vad tycker ni? Lite spännande va? 

Iallfall, här sitter jag, påklädd och har druckit upp mitt kaffe samt spelat bort alla mina liv på candy crush.
Nu hjälper jag Viktoria att välja kläder till idag och känner mig en aning pipi-nödig. 

Snart bär det av till Göteborg och göra det osäkert.
Är jag inte fin? Va? Okej.. Kanske borde göra mig fin idag...

Kommentarer
Postat av: morfar

skäller du på mej???????????

Svar: Japp!
Sara Brändström

2013-05-31 @ 01:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback