En helg söder ut

Hej på er! 
Som jag sa i torsdags (?) så skulle jag till Sebastian, så jag åkte dit på fredagkvällen.
När jag kom dit så skulle vi kolla på film, så vi kollade på Pacific rim, som handlade om robotar som människan styrde in i från för att rädda världen mot konstiga varelser. Lite annorlunda film, och inte riktigt min smak av film men den var helt okej! 

Under lördagen hjälpte vi till att packa i hop saker eftersom de håller på att flytta.
Senare under kvällen kom min familj och hämtade upp oss så begav vi oss mot Grästorp och ljusfestivalen.
Hade förväntat mig mer, men man ska aldrig ha för stora förhoppningar, som jag troligtvis hade igår. 
Men det var trevligt och mysigt.

Idag har vi bara tagit de lugnt, kollat på ett avsnitt av the walking dead och haft det trevligt.
Åkte hem vid halv fyra och var hemma vid fyra. När jag kom hem åt jag middag som bestod av ris och fläskfilé i currysås-aktig gryt sak, haha gott var det iallafall! Har hunnit att duscha och föra över bilderna från ljusfestivalen igår. Nu ska jag göra ett ytterligare inlägg och bara ta det lugnt. Imorgon har jag ingen skola, och det är skönt - men lite tråkigt.. Eftersom jag saknar mina girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback