I samma stund så vet jag att allting har ett slut

Hej på er glada fredagsälskare! 
Hoppas ni har haft en bra dag, det har jag så gott som iallafall.

Började skoldagen med historia där vi ska skriva en muntlig redovisning om Irakkriget.
Efter det var det lunch, grönsakssoppa bjöds det på idag vilket var ganska gott, gick att äta. Åt typ tre mackor också, sjukt goda var dem! Och en kanelbulle på det, är ju trotts allt kanelbullens dag idag om någon lyckats missa det. Sedan skrev jag en uppsats på engelska som handlade om kärlek, vilket var kravet. Överskred tiden lite eftersom jag hade så mycket att skriva om, men jag hoppas att det gick bra ändå. Sist men inte minst hade jag fotolektion, denna lektionen var jätterolig faktiskt. Vi skulle ta porträtt bilder i befintligt ljus, vilket var lite utmanande. Som grädde på moset kom det fram en främmande gammal gubbe (får man kalla dem det?) och frågade om vi kunde fota honom och skicka bilderna till honom på hans mejl, var lite roligt faktiskt, dock blev man väldigt ställd!

Fick sluta 30 minuter tidigare, vilket betydde att jag han med 16:05 tåget hem och var hemma 16:35 istället för 17:40. Jätteskönt! Fick någon konstig maträtt mamma hade slängt ihop som smakade smör, men ja.. Man kan inte lyckas varje gång ellerhur? 

Nu har jag kollat på tre avsnitt av F.R.I.E.N.D.S och det är från säsong 1, konstigt nog har jag sett alla dessa, jag har ingen aning om hur många avsnitt av denna serien jag har sett, jag har kollat på dem som har gått på TV och det är allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback