''Överby med min lesbiska andra halva''

God kväll! 
Här sitter jag tillsammans med min mor och syster och kollar på tonårsbossen.
Otroligt bortskämd tjej på 14 år idag. Hela budgeten var på 54 000 kronor, 1500 fick hennes mamma, 500 hennes pappa och 250 kronor fick hennes lillebror på 11 år.  Själv tog hon 15 000 kronor i fickpeng, what the fuck? 
Jag hade mer än GÄRNA hållt budgeten här hemma i en månad. Jag lovar, jag har rätt bra koll. Men det är ju ett tv-program också man vet aldrig vad som är sant/inte. Hade ju varit ett tråkigt program om allting alltid gick bra också! 

Idag har jag tagit det lugnt. 
Handlat mat, ätit lunch och kollat på fyra avsnitt av how I met your mother med min syster.
Sedan blev klockan 13:20 och jag skulle vidare till Trollhättan för att shoppa på Överby tillsammans med Julia.
Var där vid 14:20 och åkte hem vid 16:30, och var hemma vid 17:45. Efter det var jag helt slut. UGH.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback