Söndagsplugg

Hej på er alla söndagsmysare! 
Tråkigt väder idag må jag säga. Hörde av mamma att det snöade i Karlstad, burr! Inget jag längtar till..

Igår hade vi karlstadsbor och en göteborgare hemma hos oss, mammas gamla klasskompisar.
Det var trevligt och vi åt jättegod mat! Hade tänkt att fota men orkade inte plocka fram min kamera. 
De kom hit vid ett tiden och åkte hem vid sex ungefär. Efter det kollade jag på några vänner avsnitt medans jag pratade med Viktoria. 

Idag kom Viktoria hit vid 10 tiden för att hon skulle hjälpa mig med matten lite, vi kom ett par sidor framåt iallafall.
Vid ett åkte hon hem igen eftersom hon skulle på träning. Så nu sitter jag i skype tillsammans med Tora och ska plugga matte. Senare idag hade jag tänkt mig att läsa ut min bok och skriva om den och även börja på SO-uppgiften. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback