Boy you make my heart race

Hej på er! Har inte hunnit blogga eller jo, i söndags hade jag väl hunnit men.. 
Ska ge er en liten inblick vad jag har gjort de tre senaste dagarna: 

Söndag: Inte ett piss, kollade på 17 avsnitt av Degrassi och förberedde mig mentalt för skolan.

Igår/måndag:
Gick upp vid 7 för att göra mig i ordning för skolan, slutade 13:40, åkte hem och lagade mat. Fick min nya mobil! WOPWOP!!! Vid fem tiden kom Sebastian eftersom han skulle sova hos mig. Vi kollade på ett avsnitt av the walking dead, låg och pratade och hade det allmänt bra och mysigt. Jag bakade också eftersom jag skulle ha med mig fika till nästa dag.

Idag/tisdag: Första gången ringde klockan 5:30, men gick inte upp och duschade för än 6:15, busigt. Tåg tåget till Trollhättan tillsammans med Sebastian, började med filmlektion, mentorstid, svenska och historia. Tog tåget hem tillsammans med Viktoria och Sqhipe. Fick potatis och köttbullar till middag och har även tagit mig ett plommon mums. (Dagens outfit:)
 
Imorgon/onsdag: Går upp vid sex för att ta 7:25 tåget till skolan. Slutar 11:20, möter upp Viktoria och drar till Göteborg en sväng! Och även Torslanda, ska äta thaimat och dricka kaffe på Starbucks! 

Mitt liv är rätt bra ändå trotts omständigheterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback