Höstmys och pojkvänsmys två i ett

Hej på er! 

Hade som vanligt ingen tid att blogga igår då jag var med Sebastian och innan det gick i skolan.
Han sov över även denna gången och vi kollade på två avsnitt av the walking dead. Efter det lyssnade vi på karlavagnen och pratade ungefär. Inget större om man säger så, men mysigt var det iallafall! 

Träffade även Julia på morgonen och fick min efterlängtade present Victoria Secret - Mango temptation body mist!
Den tjejen är rätt bra hon! 
 
Idag gick vi upp vid sex och duschade, sedan åt jag faktiskt FRUKOST HEMMA vilket inte har hänt på hur många år som helst, kan inte minnas senast jag gjorde det. Sen ut i det höstliknande vädret till tåget. 

Hade film som första lektion, jag kan inte förstå varför de lektionerna går så snabbt? Jag menar film och foto..
Trodde de skulle bli lite sega men det går ju jättesnabbt, och då inkluderar en liten snabbis rast på båda lektionerna. Sen hade jag mentorstid då jag åt en chokladtårta, jättegod! Sen svenska och historia.

Nu sitter jag här hemma och borde plugga lite, men jag är helt slut och antar att jag får ta det snart.
Har matteläxa, historia bildanalys, engelska glosor och svenska förhör inom loppet av 6 dagar, kill me? 
Matteläxa till imorgon, historia till idag, engelska tills på torsdag och svenska tills på måndag.. Blä. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback