I need your love

I need your time.
When everything is wrong,
You make it right.

Hej på er i det varma men tråkiga vädret.

Igår hade jag skola, som vanligt.
Slutade dessutom sent, så var hemma vid halv sex ungefär.
Men det var det värt, vi fick använda oss av våra burk-kameror på fotot och det var jättekul! 
OCH Sebbe följde med mig hem. 

Vi (eller ah, jag) kollade på Spring Breakers som jag jättelänge hade sett fram emot att se! 
Det kan ha varit den sämsta filmen jag NÅGONSIN har sett. Ingen handling alls, och inte alls vad jag hade tänkt mig.

Idag kollade vi dock på en bättre film, Hangover 3, den var MYCKET bättre än filmen tidigare.
Lite annorlunda i jämfört med de två andra men helt okej! 

Nu har han åkt hem och jag sitter här i min ensamhet och funderar på jag ska kolla några avsnitt av Degrassi eller något, känns så tomt när han har åkt här i från! Jaja, kanske ska på fotorunda i kväll så ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback