The fault in our stars

Tja, började inte förän klockan 13 idag så jag tog en sväng till Överby tillsammans med Julia.
Så blev ingen sovmorgon, haha. Var där vid tio och vi gick där i ett par timmar + käkade tacobuffé. 
Borde trappa ner på mitt inköpande av onödiga saker, har bara 60 kronor kvar, av 2400 kronor ungefär. 
Okej jag har köpt en mobil, varit i Göteborg och köpt en present för dem pengarna också men ändå.

Skolan idag var rätt bra ändå. Trodde det skulle vara värre men. 
Började dagen med engelska och vi skulle låna en bok, jag lånade THE FAULT IN OUR STARS!
Äntligen ska jag läsa den! Har väntat så jag har någonting att läsa när vi ändå ska läsa på engelskan. 

Sedan hade jag gympa och där började vi med dopp-boll som uppvärmning. 
Sedan skulle vi ut och springa/gå eller ja röra på oss i 20 minuter. Varvet var typ 1,8 km. Gick 2,5 varv OCH SPRANG 0.5 FATTAR NI ELLER?! JAG SPRANG 0.6 KM INNAN JAG FICK ONT!
Fick en sån rush utav det att jag inte kände av det för än jag hade kommit i ''mål''. 

Sammanfattning, en bra dag och nu är jag helt slut så ska kolla på Degrassi.
Dagens outfit: 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback