Torsdag - Lördag

Hej på er! 
Har inte bloggat på ett par dagar med flit, brukar bli så framåt slutet av veckan, hehe.
Men kan berätta kortfattat vad jag har gjort iallafall.

Torsdag: Hade bara skolfoto i skolan så jag började inte förän 13:20, jag och tjejerna kollade på film och hade det allmänt bra! Vid tre åkte jag och Sebastian hem till mig, och hemma bjöds det på pizza i brist om tid på matlagning. Pappa och Emma kom hem och överraskade mig med en snygg stickad tröja och underkläder! 
 
Fredag: En seg morgon, seg dag över huvudtaget om man får säga det så. Efter skolan åkte jag och Tora till de andra tjejerna som befann sig hemma hos Emma. Vi gjorde chokladbollar och lagade mat. Senare kom även Lisa och Linnéa och vi kollade på Idol. Var första Idol jag såg detta året. Inte alls intresserad av det om jag ska vara ärlig. Sedan tog vi 22:15 bussen från Emma till Linnéa för att hämta hennes kläder och gick sedan hem till Lisa. 
 
Lördag natt: Vid 24:00 tiden så bakade Linnéa brownies (vilket var jättegott) medans jag och Lisa bäddade. Vi kollade även sista avsnittet på American Horror story vilket var det sämsta avnittet på hela säsong 2. Höll på att somna flera gånger! Efter det gick vi och la oss och då var klockan närmare två på natten.
 
Lördag dag: Jag och Lisa hade ställt klockan på 6:45 för att beställa biljetter till One Direction konserten, och gissa, VI FICK BILJETTER!! FATTA VAD AWESOME ELLER!!!!!  Vi fickk till och med ståplats! Medans jag och Lisa satt spända och beställde dem så gjorde Linnéa Amerikanska pannkakor och bjöd oss. Mina första faktiskt, gott var det iallafall! Sen åkte jag hem vid halv två ungefär och löste ut våra biljetter till konserten! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback