Höjdpunkter sen jag bloggade senast

Hej på er, haha jag vet att jag är helt värdelös på att blogga men jag har fullt upp hela tiden! 
Tänkte iallafall dela med mig av vad jag har gjort sen jag bloggade senast! 

Förra veckan hade jag fullt upp med bara plugg och tråkigheter, tur och väl är att pappa fick med mig på en hockeymatch på fredagen så jag fick en bra start på lovet! Vi åkte till Karlstad för att kolla när Färjestad tog sig till final, sådan mäktig känsla och en sådan spännande match!!! 

Bild från matchen i fredags


I lördags tog jag mig till Vänersborg för att fira min fina vän Elin som nyss fyllt 18 barre! 
Vi åt en jättegod tacogratäng och tårta samt vi var ett gäng fnittriga tjejer som befann sig i Blåsut. Jag kom hem vid tolv tiden och somnade med en gång.

I söndags åkte jag hem till Sebastian och hans pappa. Dagen där på var vi ute och gick med Charlie och lekte trädgårdsmästare. När vi var klara i trädgården fick vi skjuts in till Vänersborg där Sebastian klippte sig, såååå snygg blev han! Efter det åkte vi hem till hans mamma och spelade kort i två och en halvtimma och drack öl.

I tisdags/igår fick jag skjuts in till Vänersborg vid 12 tiden så att jag kunde ta mig hem. Väl hemma satte jag i gång med middagen som bestod av ris och korvstroganoff. Den dagen bestod mest av att slappa, var så otroligt trött.

Idag/onsdag väckte mamma mig vid åtta tiden eftersom hon ville bli sminkad till en påskgubbe, efter det la jag mig igen och gick upp vid halv tio för att duscha. Sedan gjorde jag i ordning pannkakor till mig och Emma. När pannkakorna var uppätna gick vi upp till bussen för att ta den till Överby och möta upp Diana. Jag fick med mig ett par svarta jeans hem eftersom mina gick sönder igår, lyckat. Nu sitter familjen Brändström/Olsson i tvsoffan för att kolla på Halvåtta hos mig och Sveriges yngsta mästerkockar och efter det invänta natten för att få sova. Låter som en bra idé!

Bild från Cubus tidigare idag


Juste, har klippt av cirka 30 cm av mitt hår, gött.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback