Så skönt att komma bort ibland

Hej på er alla solstrålar där ute! 
Hoppas ni har haft ett underbart lov, själv har jag varit i skolan en vecka redan. Men veckan gick rätt snabbt så det fick bra!

Igår åkte jag och Sebastian ut till Sannäs som ligger vid Grebbestad, jag var här förra helgen också! 
Det är så otroligt jättevackert här skulle jag lätt kunna tänka mig att bo! Idag har jag faktiskt jobbat lite, på golfklubben här i en kiosk och det gick jättebra! 

Nu sitter jag här i ''våran lilla lägenhet'' och kollar på Welcome to Sweden medans jag väntar på att Sebastian ska sluta. Kommer nog somna som en stock sedan men innan dess måste jag få lite plugg gjort. Och äta någonting hade inte suttit fel! 

Detta är utsikten där jag befinner mig nu, bilden är från instagram (@ssaraduvet)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback