10 saker jag har strukit från min ''55 saker att göra innan mitt liv som 18 åring är slut''

För att förklara närmare vad denna listan går ut på och varför jag gör den kommer det här:
Jag gjorde denna listan förra året för att se vad jag ville göra innan jag fyllde nitton och snart är det bara ett år kvar och jag har endast 8 saker kvar av 55!

Tänkte ta och berätta 10 saker som jag har hunnit med under ett år som har stått på denna listan!
Ni kanske förvirras av siffrorna innan själva ''uppgiften'' men det är bara ordningen de står i!

4. Besöka något nytt land 
Jag hann faktiskt besöka två nya länder under ett år, rättare sagt inom 6 månader!
Azorerna som tillhör Portugal tillsammans med min familj och Spanien tillsammans med Emma (med flera).


20. Se en/ett favorit artist/band
Den 8 maj 2013 fick jag se mina absoluta favoriter, One Direction!
Detta kommer att ske ytterligare en gång, 13 juni!


41. Bo/hyra en stuga tillsammans med vänner
I september sov jag och mina brudar i Toras sommarstuga, det var jättevarmt den dagen och vi hade fullt upp! Vi badade, fotade, ryckte upp potatis, grillade och skrattade hela natten lång. Vi dansade även till Macklemores ljuva toner.
 
48. Ha en rolig nyår
Jag firade in det nya året på det bästa sättet man kan tänka sig! 
Fick min allra första nyårskyss från killen jag älskar och var ute till tre-fyra på natten! 


42. Ha en perfekt sommar
Finns inte en sak jag kan klaga på sommaren som var! Hade fullt upp hela tiden trotts att jag trodde jag skulle vara jätterastlös eftersom jag inte fick något sommarjobb. Men jag tillbringade tiden utomlands, på kusten, på sjön och en heldel i Trollhättan och Göteborg! 


30. Tjejkväll med de närmasta tjejerna
Tjejkvällar har vi haft gott om! Vi har varit hos alla och gjort allt nästan! 
 
 
7. Åka utomlands med en kompis
Ja, denna trodde jag inte riktigt skulle slå in! Men det gjorde den ju! Emma, jag, Christoffer och Lavin var ju i spanien förra månaden, där ser man! 
 
1. Träffa nya människor 
Jag har träffat många sedan jag gjorde denna listan! Många som har satt sina fotspår i mitt minne!


6. Träffa en person som kommer att betyda någonting
Denna hedersplatsen kammar Sebastian hem, han betyder förmodligen mer än vad han egentligen vet! 


36. Sova under stjärnorna 
Jag och Lisa sov under stjärnorna i somras hemma hos Gry! Det var inte stjärnklart och inte varmt heller för den delen, men det var helt klart värt mödan! (Bilden är inte från Grys hem utan mitt, hade ingen bild på det)
 

 
 
 
 
 


 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback