16 days left



Detta är mitt fina collage som jag skapat på pizap och paint, mobba mig inte för jag kunde inte åstadkomma bättre än det här, sorry. Men har inte miljontals läsare så behöver inte skämmas ögonen ur mig heller!

På bilden ser ni:
IR-fjärrkontroll till kameran
DKNY parfym
Ett ljus som ska symbolisera spahelg, hehe lite långsökt kanske..
Plattång
Yankee candle ljus
Ett till ros överdrag så jag kan matcha i min säng
Daniel Wellington klocka, rosa men gärna någon annan sorts klocka också
En sol som ska symbolisera utomlandsresa, haha
En rymlig skinnväska till skolan
Victoria Secret bodymists, inte mesiga dofter och inte vanilj, jag gillar fruktiga dofter. Jag har redan such a flirt och mango temptation
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback